Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Stoisko wystawowe będą zlokalizowane w salach Novotelu bezpośrednio przy salach obrad.
Powierzchnie: 2, 4, 6, 8 lub 10 m2. .
Stoiska wystawowe będą dostępne dla wystawców od 23 maja od g. 7.00 do 24 maja do g. 17.00.
Koszt* 1.150 zł/m2+Vat 23%
* (w cenie stolik, krzesła, przyłącze elektryczne, Wi-Fi)
Prosimy o z rezerwację stoisk wystawowych poprzez poniższy formularz do 29 marca 2024.
Zgłoszenie rezerwacji wykupu stoisk wystawowych
Wybierz ilość metrów kwadratowych i uzupełnij dane:
Dziękujemy za zgłoszenie!
Rezerwujemy dla Państwa zamówioną powierzchnię.
Prosimy o równoczesną rejestrację osób uczestniczących w konferencji i obsługujących stoisko w formularzu Rejestracja uczestników.
Potwierdzenie rezerwacji stoiska wystawowego wraz z podaniem warunków płatności prześlemy na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy w przeciągu 2-3 dni roboczych.
Ostatecznym potwierdzeniem wykupu stoiska wystawowego jest dokonanie przelewu na podstawie przesłanej faktury proforma na konto STC w ciągu 14 dni od otrzymania dokumentu.
W przypadku braku dokonania płatności rezerwacja będzie anulowana.
W razie pytań prosimy o kontakt: k.wasinska@stc.pl, 604 415 666
Prosimy o równoczesną rejestrację osób uczestniczących w konferencji i obsługujących stoisko w formularzu Rejestracja uczestników.
Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres mailowy lub telefony: biurostc@stc.pl, (22) 826-98-27, 604 415 666, 601 241 083.